• Hjem
  • Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Leveringstid:

Etter bestilling kan du forvente å motta varen i din nærmeste post i butikk mellom 1-5 virkedager. Det kan ved enkelte tilfellet forekomme noe lengre leveringstid.

Frakt:

Fri frakt ved ordre over 700,-. Ordre under 700,- belastes med 49,-. Varen leveres til din nærmeste post i butikk.

Sporing:

Når varen forlater vårt lager vil du få tilsendt en sporingslink enten på din telefon eller via epost som du har registrert i handlekurven

Retur:

Ved eventuell retur må du inn på nettsiden å kjøpe artikkelen «Retur varer». For å returnere en vare så belastes du med 100,-.

Varen må være i original emballasje for at retur skal være godkjent.

Vi får da bekreftelse på at denne er kjøpt, og du vil bli kontaktet og tilsendt en link via bring som du må fylle ut. Deretter får du en QR kode som du må ta med til din nærmeste post i butikk. Post i butikk mottar varen og sendes i retur til oss.

https://strommes24shop.no/yummymummy/produkt/retur-varer/

Ved retur av varer er det viktig at du også fyller ut angrerettskjema som sendes sammen med varen. Angrerettskjema ligger i egen fane helt nederst i nettbutikken.

Penger vil normalt returneres 5-10 virkedager etter mottatt vare.

Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp? 

Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes.

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet?

Har du betalt med Klarna er de som skal tilbakebetale pengene til deg. Du kan kontakte Klarna kundeservice direkte på www.klarna.no/kundeservice eller på telefon 21028991. På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende.

Har du betalt med Vipps kan du kontakte deres kundeservice på www.vipps.no/kontakt-oss/

Reklamasjon:

Ved eventuelle reklamasjoner ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice per epost. Du kan kontakte kundeservice via yummymummy@strommes24.no.

Vennligst send med bilder av din reklamasjon, samt ditt ordrenummer/epost som du har bestilt ifra.

Størrelser:

Er du usikker på hvilken størrelse du skal velge, anbefaler vi at du tar en titt på måleskjema som ligger inne på de forskjellige artiklene.

Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris?

Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.